Monday 10 July 2023

Lyndung Referral Code

Mungkin anda telah terbaca mengenai Lyndung dan beminat untuk mendaftar sebagai ahli Lyndung tetapi tidak mengenali seorang pun ahli Lyndung sedia ada. Jadi bagaimana caranya untuk anda dapatkan Referral Code Lyndung untuk melakukan pendaftaran? Jangan salah faham, anda masih boleh mendaftar sebagai ahli Lyndung walaupun tidak mengisi referral code tersebut. Tetapi sekiranya anda mendaftar menggunakan mod keahlian tahunan, anda layak menerima RM10 bonus dalam bentuk penambahan ke dalam baki Sumbangan Perkongsian (Pocket) anda. Menarik bukan!
Sekiranya anda tidak berjaya menjumpa referral code lain, anda boleh gunakan referral code Lyndung saya untuk melakukan pendaftaran. Isi sahaja shaleh859 di ruangan referral code (if there's any) atau kod referral (jika ada).
Selain daripada itu, anda juga boleh terus melakukan pendaftaran dengan menggunakan link ini, referral code tersebut akan diisi secara automatik. Saya pernah kongsikan mengenai Lyndung di dalam artikel Medical Card Murah Bawah RM100 Dengan Lyndung: Program Perkongsian Komuniti Patuh Syariah Untuk Bil Perubatan

No comments:

Post a Comment